BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 2, 2012

~ BERTAHAN~

Assalamualaikum w.b.t

Setelah sekian lama aku tak update kt blog....mlm ney aku update...ney pown sbb ad something yang berlaku kt aku...hurrmmm..klau x, blog ney mst snyap jew...sbb aku jrng nk update ap yg aku....aku hnya gunakan blog ney utk aku luahkan ap yg aku rse n alami....kt cni la tmpt aku luahkan prasaan di samoing bercerita ngn owg yg bleh mndgr cter aku....

Hurrmmm..bertahan...smpe ble aku mmpu bertahan aku pown tak tau...tp yg psti aku sntiasa berdoa agr tuhan mmberikan aku jln yg terbaik....sumanya kt tgn tuhan....aku tak mmpu menolak ap pown yg dtg kt aku....ini mmg jalan hdup aku...ney suma dugaan....mngkin penghapus dosa2 aku sblom ney....aku hrp ad hikmah disebalik suma ney terjadi....

Pg td aku gi KMC...hurmmm....cm bese la...gi tmpt ad doktor n nurse mst la sbb ad skt an....hurrrmm...rpenye skt aku perlu berakhir dgn operation....tp ble doc sbut psl ney, aku rse lmah sgt.....sbb aku xnk hilang ap yg aku dah ad skrng....kehidupan aku skrng....aku selesa...dan aku tau suma ney dtg dri Yang Maha Esa juga...aku tak mmpu menolak...aku dah mula rse skt ney 3 hri yg lpas...hurrmmm...ble check td tkanan drh aku rndh, n skt tu perlu aku buang dri tubuh aku...aku tkot nk operation....SUMPAH AKU TKOT!!! lg2 ble dgr doc tu ckp ad 3 kemungkinan yg akn berlaku :

- operation berjaya dan aku akn bleh sembuh..
- operation tidak berjaya dan aku msih hdup....tp aku akn jd tidak normal...sprti org sindrom...
-operation tidak berjaya dan bleh sbb an kematian...

Aku xbleh berfikir ble doc sbut psl hal ney...n dah bnyk kali doc tu pjuk utk aku wt operation ney....tp aku yg xnk...sbb aku xnk bnde2 ney suma jd kt aku....better aku bertahan dgn skt ney drpd aku ssh an owg....aku xnk ssh an owg len...itu shj...dan mmg aku prasan dlm 2-3 hri ney aku asyik emo...dan mngkin dissbkan hal ini...kuat tacing...ntah la...n now fikiran aku sgt runsing...ap yg aku nk skrng adalah sokongan dri mak, abah, adk2, kwn2. n dia....kowng jew yg bleh kc semangat kt aku....utk aku trus an hdup tnpa fikir psl hal ney....

itu shj jew kot utk mlm ney wahai blog...nnti kte cter pnjng lebar lg...^_^

0 comments: